Run Wild. Live Free. Love Strong.

2016-07-27 07.28.34 1.jpgFor King & Country, ik schreef er al eens een blogpost over. Een band die mij altijd weer weet te raken. Aan het einde van hun meest recente album ‘Run Wild. Live Free. Love Strong.’ wordt er een monoloog gesproken door Joel over wat ‘RW. LF. LS’ (ik kort het maar even af) voor hen betekent. Dat inspireerde mij zo erg en vandaag wil ik met jullie delen wat mij zo raakte.

‘Run wild. To risk everything. To hold nothing back. To lay it all on the line- your reputation, your success, your comfort. It’s that moment when fear is overcome by faith.

Live free. It’s not the liberty to do whatever you want whenever and wherever you want. But rather it’s living in accordance with the Author of humanity, and finding freedom by connecting with the Creator who conceived you. Let the light flood into your eyes for the first time, feeling the blood course through your veins, finding the truest version of yourself by knowing the One who knows you even better than you know yourself.

Love strong. Because you were first loved. Because without love, we all perish. Because the earth and the stars can and will pass away, but love, love will always remain.’

Toen ik de bovenstaande monoloog voor het eerst hoorde, was ik er stil van. Het sprak mij zo aan. Deze zes woorden en hun diepere betekenis hebben zo’n grote waarde voor mij. Zo wil ik mijn leven leiden.

Run Wild. Het nemen van risico’s, het aanpakken van kansen en het beleven van avonturen. Oftewel het steeds meer stappen uit je comfortzone doordat geloof je angst overwint. Je angst voor wat andere mensen ervan zouden vinden. Je angst om te falen. Weet dat je met God meer kan dan je ooit hebt durven dromen. Just go for it!

Live Free. Niet de vrijheid om te doen wat jij wil, wanneer en waar je dat wilt. Maar ultieme vrijheid ervaren door je te verbinden met jouw Schepper. Door Degene te leren kennen die jou nog beter kent dan jij jezelf kent. Door Hem dagelijks te zoeken en te leven met Hem. Want dan geniet je nog meer van het leven omdat je weet dat Hij een doel met je heeft, een plan voor jouw leven en een geweldige toekomst.

Love strong. Omdat God jou als eerste liefhad. Omdat we niet zonder liefde kunnen. En omdat alles om ons heen ooit zal vergaan, maar liefde altijd zal blijven bestaan. Laat Gods onvoorwaardelijke liefde door jou heen schijnen. Doe alles wat in je vermogen ligt om de mensen om je heen te dienen en geef God de eer die Hem toekomt.

Ik hoop dat ik jou hiermee heb kunnen inspireren. Let’s Run Wild. Live Free. & Love Strong!

Bedankt voor het lezen!
MUCH LOVE, Vera

Big thanks to Judith van https://wayfaringstranger165.wordpress.com/ die hierover ook een blog schreef en de monoloog al uitgetypt had. Check ook zeker even haar blog!

6 gedachtes over “Run Wild. Live Free. Love Strong.

  1. Pingback: 6x For King & Country – Vera Bron

  2. Pingback: 2016 > 2017 – Vera Bron

Geef een reactie

