#catphotography

IMG_3834_edited

Sinds ik mijn nieuwe lens binnengekregen heb, de Canon EF 100mm f/2.8 Macro USM voor wie geïnteresseerd is, ben ik zeer veel bezig met macrofotografie. Natuurlijk heb ik al veel plaatjes geschoten van alle natuur die te vinden is in mijn tuin, maar ook mijn kat kwam er niet onderuit. Ik zou zeggen, geniet van deze extra dosis schattigheid.

IMG_3805_editedIMG_3897_editedIMG_3883_editedIMG_3818_editedIMG_3836_editedIMG_3889_edited2

Ik hoop dat ik hiermee je dag een stukje beter heb kunnen maken 😉
Bedankt voor het lezen!
LOVE, Vera

Alle foto’s in dit artikel zijn gemaakt met de Canon EOS 700D + Canon EF 100mm f/2.8 Macro USM Lens.

Geef een reactie

