Terug van weggeweest #2

IMG_3307.JPG

Afgelopen weken waren toch wel de drukste en meest intensieve weken van het jaar. Naar mijn doen heb ik heel weinig geblogd wat ik echt jammer vind. Maar het goede nieuws: de vakantie begint bijna en ik ben dus weer helemaal terug!

Je voelt hem misschien al aankomen, hetgene wat ervoor heeft gezorgd dat ik de afgelopen weken best weinig heb geblogd en me veel stress heeft gegeven: school. Ik had een paar belangrijke deadlines en de beruchte toetsweek. Maar nu is de laatste week aangebroken met alleen nog herkansingen, workshops, rapport ophalen en het inleveren van je boeken. En dan: e i n d e l i j k vakantie!

Mijn vakantie gaat bestaan uit lol met vriendinnen, zo ga ik volgende week voor de eerste keer ever lasergamen met vier meiden :P, gezelligheid op de camping, toffe foto’s schieten en dat toestel toch eindelijk eens helemaal uitpluizen, geld verdienen met mijn vakantiebaantje, heeel veel muziek luisteren, mijn 16de verjaardag vieren, het boek wat ik echt al maanden wil lezen eindelijk lezen, creatief bezig zijn en bovenal heel erg genieten van de zon en de vrije tijd!

Wat mijn blog betreft deze zomer, stay tuned voor allerlei zomerse artikelen. 🙂  Misschien heb je wel gemerkt dat mijn ‘My Israel Diary’ serie ook een beetje stillag. Die pak ik aankomende week weer op en dan zullen er in plaats van één, twee delen per week komen. Op dinsdag & zaterdag. En natuurlijk een normaal artikel op donderdag, dus aankomende tijd kun je hopelijk genieten van drie blogjes per week. 🙂

Alvast een hele fijne vakantie! E N J O Y !

LOVE, Vera

Geef een reactie

