PLOG: Opwekking 2016

20160515_202631

Ook dit pinksterweekend was het weer tijd voor één van de leukste weekenden van het jaar; OPWEKKING! Een weekend vol met lol, gezelligheid, gave muziek, inspirerende praatjes, te gekke artiesten en toffe mensen, dit was mijn Opwekking 2016!

Voor de mensen die niet bekend zijn met Opwekking, Opwekking is een Christelijk festival gehouden tijdens pinksteren van vrijdag t/m maandag in Biddinghuizen. Je kunt als kampeerder het hele weekend komen (wat wij doen) of als daggast. Er zijn verschillende programma’s met diensten voor jong en oud, met sprekers, toffe muziek & artiesten, workshops en ga zo maar door. Ik ga dit jaar volgens mij voor de 8ste keer, en nog steeds vind ik het zo ontzettend gaaf!

Vrijdag 13 mei

IMG_3273

We beginnen gelijk met niet mijn allermooiste foto, maar hoe kan dat ook anders in een rijdende auto met mensen die zitten te popelen om eindelijk dat terrein op te rijden. 😉

IMG_3278.JPG

We hebben ons plekkie gevonden hoor! Veld C, zeker niet verkeerd. Onze caravan staat nu trouwens niet op de foto, die zit schuin achter mij.

20160513_202305

Onze avond begon goed met een openingsconcert van I Am They, een supertof, enthousiast bandje. Als je benieuwd bent 🙂

20160513_214705.jpg

Daarna nog een concertje van onze Reyer erachteraan, ook heel mooi!

Trouwens, wat ik eigenlijk nu pas, een paar weken later doorheb, is dat vrijdag 13 mei mijn blog 1 jaar bestond! Dat had ik serieus op de dag zelf niet door, daarom wil ik jullie op deze manier bedanken voor alle likes en leuke reacties het afgelopen jaar, dat waardeer ik enorm! Thanks!

Zaterdag 14 mei

20160515_113845.jpg

Deze dag begon goed met een dienst in de teenzone, dat houdt in: jumpmuziek, een inspirerend praatje en leuke mensen!

20160515_14464920160515_15590120160515_155911

Toen het even wat opgeklaard was, zijn we ’s middags vooral op het hoofdterrein geweest. Even de lectuur/boekentent in, de wereldexpotent, waar allemaal organisaties staan, en we kwamen veel bekende mensen tegen. Hoe groot Opwekking ook is, je blijft toch ieder jaar bekenden tegenkomen, hilarisch, haha.

20160515_165237.jpg

Een ijsje kan er bij mij altijd in, hoe koud het ook is. 😛  ’s Avonds een patatje eten en naar de dienst op het hoofdterrein, en dan zit zaterdag er ook alweer op.

Zondag 15 mei

20160516_101228.jpg

Mijn eerste pinksterdag begon vandaag ook weer met een gave teenzonedienst.

20160515_16154420160515_182029

Struienen op het hoofdterrein en ondertussen nog twee miniliveconcertjes van Kees Kraayenoord en Hanne de Vries bij GrootNieuwsRadio meepakken, het kan allemaal op Opwekking.

20160515_220255

Deze twee gasten kwamen we ’s avonds weer tegen, in de jongerendienst! Hanne zong en Kees sprak, het was heel erg mooi!

20160515_210917

Na afloop maakte ik deze foto nog, hier zie je de tienertent, inclusief een prachtige lucht. Wat we ook nog tegenkwamen op de terugweg naar onze caravan, waren drie jongens die gewoon op campingstoelen aan het chillen waren midden op de weg. Hahaha, love that.

Maandag 16 mei

20160516_15282620160516_153412

Maandag is altijd zo’n dag dat je ontzettend weinig zin hebt om naar huis te gaan en dat je daarom nog één keer compleet uit je dak gaat. En dat is wat ik gedaan heb! 😀 Nou ja, ik ben nog twee keer uit m’n dak gegaan, want in tegenstelling tot andere jaren, zijn we dit jaar wat later in de middag naar huis gegaan, zodat ik de middagtienerdienst ook nog kon meemaken. En man, wat was het weer gaaf!

20160516_162503.jpg

Op weg naar huis, m’n lollytje gekregen van BEAM als aandenken dan maar opeten… 😉

20160516_162947.jpg

En dan zie je dit in de lucht, EO-Jongerendag 4 juni #EOBEAM, dan word ik toch wel heel erg blij. Want ook al is zo’n awesome weekend als Opwekking afgelopen, er komt nog veel meer leuks aan! En 4 juni is overmorgen al, ik heb er zo veel zin in !!!!!!!!!!!

Zo, dit was mijn awesome Opwekkingsweekend. We hebben nog veel meer meegemaakt maar ik wilde jullie hiermee toch een soort van impressie geven. Ook al is Opwekking zelf eigenlijk al weer drie weken geleden, hoop ik toch dat jullie deze blogpost leuk vonden!

Bedankt voor het lezen!

LOVE, Vera

Alle foto’s in deze blog zijn niet gemaakt met mijn Canon EOS 700D, maar met de Samsung Galaxy S6 Edge

5 gedachtes over “PLOG: Opwekking 2016

  1. Pingback: 2016 > 2017 – Vera Bron

Geef een reactie

