Random liedjes

IMG_1515

Op de blog van Teske zag ik dit al voorbijkomen. Een ‘experiment’ waarbij je random liedjes aanklikt die je nog niet kent en daarna je mening erover geeft. Leuk om ook eens te proberen dacht ik, hierbij mijn resultaat!

Voordat ik verder ga, misschien heb je wel gemerkt dat er maandag geen artikel online is gekomen. Dat was natuurlijk wel de bedoeling, er komen nu juist hele speciale artikelen op de maandag online. Waarom er dan toch geen online staat? Dat komt simpelweg door een denkfoutje van mij, ik was afgelopen weekend namelijk op Opwekking en daardoor had ik geen tijd om de blog in elkaar te zetten. Mijn excuses, maar ik verzeker jullie, volgende week maandag maak ik alles goed! 😉

Jason Gray – Sparrows

Het eerste liedje waarop ik kwam, was deze. De artiest zelf, Jason Gray kende ik al wel, maar zijn liedjes niet zo goed. Op dit vrij nieuwe liedje ‘Sparrows’, mussen ;), was ik gelijk verliefd. Wat een heerlijk liedje, lalalalalalala, echt zo’n summer vibe geeft het. Maar ook de diepere laag die erin verstopt zit, vind ik heel mooi!

Jonny Diaz – Breathe

Van ‘Breathe’ vind ik vooral de tekst heel erg mooi. Gewoon even stilstaan in ons drukke leventje om adem te halen. De sound vind ik ook wel mooi, maar ook weer niet geweldig. Het overtuigd me niet echt. Ik ben wel benieuwd wat ik van zijn andere nummers vind.

Danny Gokey – Hope in front of me

Dit nummer vind ik heel powerful. Dat komt door de manier waarop dit liedje in elkaar gezet is, het is overtuigend en het straalt ook echt uit dat er ‘Hope in front of me’ is. Daarnaast vind ik Danny’s stemgeluid heel mooi en anders dan je meestal hoort.

We Are Messengers – Everything comes alive

 Heel mooi! Ik merk dat ik het lekker vind om te luisteren naar dit bandje! Ook het stemgeluid van deze leadzanger vind ik heel mooi en bijzonder.

Blanca – Greater is He

Van Blanca had ik al wel gehoord en volgens mij ook wel eens een nummer geluisterd. Maar deze kende ik nog niet. Wat een prachtige stem heeft Blanca toch! Dat valt me telkens weer op. Indrukwekkend nummer, heel erg mooi!

NEEDTOBREATHE – Money & Fame

Money & Fame spreekt me niet zo aan. Ik denk dat dat komt door de stijl van dit liedje. Het is wel vernieuwend maar ik ben er niet zo’n liefhebber van. Daarentegen vind ik de hit ‘Brother’ van NEEDTOBREATHE wel leuk, dus ja het verschilt per nummer denk ik.

Ik vond dit echt heel erg leuk om te doen! Ik houd zoveel van muziek en het is altijd leuk om weer een paar toppers te ontdekken! In dit lijstje springt vooral ‘Sparrows’ er voor mij uit. Voor herhaling vatbaar zou ik zeggen. 😉

Bedankt voor het lezen en luisteren!

Liefs, Vera

Geef een reactie

