AANKONDIGING: My Israel Diary

IMG_1434Heeeihoi! Ik heb iets heel ergs leuks aan te kondigen voor jullie in deze blog! Je kunt natuurlijk al veel lezen in de titel, maar het heeft te maken met reizen en een nieuwe serie. Benieuwd? Schiet op en klik die lees verder knop aan! 😉

In een paar voorgaande blogs heb ik al wat stille hints gegeven. Ik heb deze vakantie namelijk zo iets tofs gedaan! ……. IK BEN NAAR ISRAEL GEWEEST! 😀 Het was echt fantastisch en ik heb er enorm van genoten! Omdat ik veel met jullie wil delen, heb ik besloten om een serie te gaan uploaden. My Israel Diary! Ik heb namelijk iedere dag opgeschreven wat ik gedaan heb en meegemaakt heb die dag. En Vera zou Vera niet zijn, als ze geen foto’s zou hebben gemaakt. Oftewel een compleet reisverslag voor jullie!

Ik ben 11 dagen geweest en er zullen 11 blogs komen. Iedere maandag, vanaf 23 mei! Ik hoop dat jullie er net zo’n zin in hebben als ik!

LOVE, Vera

3 gedachtes over “AANKONDIGING: My Israel Diary

  1. Pingback: 2016 > 2017 – Vera Bron

Geef een reactie

