Hier word ik intens blij van

IMG_06672 (2)

Als bloggers zo’n lijstje delen van waar ze blij van worden, wordt ik daar zelf ook altijd een soort van blij van. Het geeft zo’n positieve vibe om te delen wat jou vrolijk maakt. En dat is wat ik vandaag ga doen! Hier 9 dingen die mij blij maken!

1. Zonsondergangen
De laatste tijd ben ik helemaal in to zonsondergangen fotograferen. Wees voorbereid op een ‘zonsondergangblog’, haha 😉 Want die zijn niet normaal mooi. Ik lette er eigenlijk nooit zo op, maar nu ik dat wel doe, merk ik dat iedere zonsondergang de lucht andere kleuren geeft. ZO MOOI!

2. Nieuwe muziek
Muziek maakt me sowieso blij, maar nieuwe muziek al helemaal. Heerlijk om mee te neuriën op zo’n nieuw liedje dat al de hele dag in je hoofd zit. LOVE IT!

3. De lente
SPRING IS HERE! De lente is mijn favoriete seizoen en dit jaar is hij ook weer aangebroken. Love it, wanneer de temperaturen langzaam warmer worden, mensen opgewekter zijn, de natuur zijn mooiste kanten laat zien en de vakantie dichterbij komt!

4. M’n camera
Al zeg ik het zelf, ik wordt steeds beter in fotografie. En dat maakt me heel erg BLIJ! Ik vind het zo leuk om van alles te fotograferen en de kleinste details op beeld te zetten.

5. Wanneer je je to-do lijstje afgerond hebt
Dit gevoel kennen we allemaal wel. Wanneer je eindelijk iets voor jezelf kunt doen omdat je dat ellelange to-do lijstje hebt afgerond. HEERLIJK!

6. Gran Hotel (serie op Videoland)
Ohh guys, Vera heeft een nieuwe verslaving… Haha, zo erg is het nou ook weer niet hoor. Maar iedere avond wanneer ik tijd heb zit ik wel aan m’n laptopscherm gekluisterd omdat ik dan eindelijk weer Gran Hotel kan zien. HET IS ZO GEWELDIG!

7. Concerten en festivals
Ook dit heeft weer met muziek te maken, maar ik houd gewoon te veel van muziek. 😉 Naast dat ik thuis muziek luister ga ik ook ontzettend graag naar concerten en festivals. ZO LEUK!

8.Opgeruimde kamer
Ik ben zelf niet heel erg netjes maar ik kan ook niet tegen een rommelige kamer. Wanneer ik hem dan eindelijk weer eens heb opgeruimd en schoongemaakt geeft me dat zo’n goed gevoel! YES!

9. Reacties
Ik kan zo genieten van het lezen van reacties op een blogpost, een instagramfoto of een tweet! Ik reageer dan ook op alles. 🙂 Ik vind het zo leuk dat mensen de tijd nemen om iets te lezen of te bekijken en dan ook nog een leuke reactie achterlaten! DANKJEWEL!

Zo, dit was mijn ‘Happy List’! En happy photo. 😉  Ik ben wel benieuwd, waar wordt jij nou enorm blij van?
Bedankt voor het lezen!
LOVE, Vera

3 gedachtes over “Hier word ik intens blij van

Geef een reactie

