Terug van weggeweest

IMG_0936

Heehoi! Daar ben ik weer! Ik heb de afgelopen weken echt heel weinig geblogd, mijn excuses. Maar ik ben weer terug samen met veel leuke, nieuwe ideetjes!

Heel cliché, maar zoals ik in mijn vorige blog ook al zei is school de reden dat er weinig online kwam de afgelopen weken. Vorige week had ik toetsweek maar ook de weken daarvoor waren vet druk, heel vermoeiend. Het leren ging ook allemaal niet zo makkelijk, ik kon niet echt de concentratie vinden om alles in mijn hoofd te proppen. Dit alles had tot gevolg dat ik uren heb geleerd en gezwoegd. En natuurlijk kwamen er toen de meest toffe ideetjes in m’n hoofd voor mijn blog, die ik nog niet kon uitvoeren. Echt hét perfecte moment. 😉 Nou ja, het leren heeft op zich wel zijn vrucht afgedragen aangezien ik al vijf best goede cijfers terug heb. Een 6.1, 6.1, 6.5, 7.3 en een 8.5. Je snapt wel, ik ben er heeeeel blij mee!

Genoeg geklaagd, ik stap over op het volgende onderwerp; mijn blog. Zoals ik hierboven al zei, ik heb een heleboel nieuwe leuke ideetjes. Er zijn bijvoorbeeld een aantal onderwerpen die ik wat meer naar voren wil laten komen op mijn blog. Zo wil ik meer doen op het gebied van fotografie, reizen en ‘mindstyle’. Ik wil meer door mij gemaakte foto’s delen en ik wil wat van het kleine beetje levenservaring dat ik heb met jullie delen. Oh, en omtrent reizen kan ik ook iets leuks aankondigen. Na de meivakantie komt er namelijk een nieuwe soort van ‘serie’ die alles heeft te maken met reizen. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 😉

Er komen dus allerlei leuke blogs aan en ik hoop dat jullie er net zo van zullen genieten als ik. 🙂 Nou ben ik wel benieuwd, zijn er misschien dingen waarvan je zegt, daar moet je echt eens een blog over maken? Zoja, dat mag je altijd achterlaten in de reacties!

Bedankt voor het lezen!
Liefs, Vera

2 gedachtes over “Terug van weggeweest

Geef een reactie

