Liebster Award

IMG_0639 (2).jpg

Wat kan school er toch goed voor zorgen dat je erg druk bent, hierbij sorry voor mijn afwezigheid vorige week.  Maar goed, deze week ben ik er weer en wel met een heel speciaal artikel! Ik ben namelijk tussen alle proefwerken, verslagen en voorbereidingen voor de toetsweek door genomineerd voor de Liebster Award! Benieuwd hoe en wat? Lees verder!

De Liebster Award is een award die je kunt krijgen van andere (beginnende) bloggers, om de persoon achter de blog beter te leren kennen. Het idee is om een aantal vragen te beantwoorden van degene die jou heeft getagd en zelf weer nieuwe vragen te bedenken voor bloggers die jij nomineert. Zelf ben ik genomineerd door de meiden van BloggingBelles, zij hebben me 8 vragen gesteld, superleuk!

Altijd zomer met regen of altijd winter met zon?
Het begint al moeilijk, haha. Ik denk dat ik liever altijd winter met zon zou willen. Ik ben ten eerste niet zo’n zomermens, ik heb liever de lente, en ik houd ook helemaal niet van regen. Dus ik ga voor de tweede optie!

Wie bewonder je?
Ik bewonder geen specifiek iemand, maar wel een bepaald soort mensen. Ik vind het namelijk altijd zo knap als mensen gewoon hun hart volgen en echt gaan voor iets, en zich daarbij niets aantrekken van anderen. Ik zeg eerlijk, ik kom er vaak achter dat ik me te veel aantrek van wat andere mensen vinden en daarbij soms wel dingen laat die ik graag had willen doen. Daarom vind ik mensen die dat niet doen echt bewonderenswaardig en ik hoop dat ik dat over de jaren ook mag leren!

Waar ben je het liefst op een zomerse dag?
In een luie tuinstoel met een goed boek, ijsthee met ijsklontjes drinkend (of ijs etend natuurlijk, nog beter), de leukste zomerdeuntjes in m’n oren en genietend van het goede leven.

Wat is je ergste blooper?
Ik maak genoeg bloopers mee, alleen ik ben iemand die ze zo weer vergeet. Eigenlijk is dat nog geen eens zo erg, maar voor deze blogpost is dat wel jammer. De enige blooper die ik me nu kan herinneren, is die ene keer dat ik voor het eerst foundation droeg. Heel leuk en aardig allemaal, maar niet als het twee kleuren te donker is…. En ik ging ook nog naar een verjaardag. Tja, je snapt het wel, sinds die keer (ongeveer een jaar geleden) draag ik geen foundation meer. Misschien ooit in de toekomst, maar eerst dan maar eens een goede kleur uitzoeken.

IMG_0852.JPG

Wat is je lievelingsrecept?
Vroeger bakte ik nog wel regelmatig taarten en cakes, nu doe ik dat niet zo vaak meer. Ik heb dan ook geen lievelingsrecept, maar als ik weer eens wat bak, kijk ik vaak op lekkerensimpel.com. Dat vind ik een hele leuke receptensite.

Wat vind je het leukst om over te bloggen?
Eigenlijk vind ik alle blogs die ik maak leuk! Mijn blogs gaan altijd over dingen die me interesseren en daarom maak ik ze ook altijd met plezier!

Wat zou je graag nog een keer willen doen in je leven?
Absoluut reizen! Ik wil nog zo veel plekken op deze aardbol zien! Benieuwd welke dan zo al? Check even deze blog!

Welke foto die je zelf hebt gemaakt vind je heel mooi?
Lastig! Ik ben op dit moment zoveel bezig met fotografie, dat ik nu al veel te veel mooie foto’s heb om er eentje uit te kiezen. Maar de mooiste foto’s die ik maak, deel ik altijd op mijn blog en/of Instagrampagina. Dus, be sure dat je beide even volgt! 😉 Dan krijg je vanzelf mijn meest toffe foto’s te zien.

Nu is het dus de bedoeling dat je deze award doorgeeft aan andere bloggers. Alleen zelf ken ik nog niet zo veel andere bloggers, en degene die ik ken hebben hem al gehad. Dus ik denk dat ik voor nu even niemand nomineer.

In ieder geval, bedankt voor het lezen!

Liefs, Vera

Geef een reactie

