Around the world

Grand_canyon_of_Yellowstone_and_Yellowstone_fall_nn_edit1

In mijn leven wil ik heel veel gaan reizen, want er zijn nog zo veel plekken op deze aardbol waar ik niet geweest ben en die op mijn droomlijstje staan. Ik hoop dat het er ooit nog eens van komt om die allemaal te bezoeken. In ieder geval het leek me wel leuk om jullie een greep uit die lange lijst te laten zien.

Israël

PhototasticCollage-2016-03-04-20-50-28

Israël lijkt me gewoon een fantastisch land! Volgens mij heeft het een hele indrukwekkende en bijzondere cultuur. Maar daarnaast ook een prachtig landschap met kolossale bergen, uitgestrekte woestijnen en diepblauwe meren. Ik zou het ontzettend gaaf vinden om eens buiten Europa te komen en te vliegen. Een hele belevenis lijkt het me. Nou moet ik zeggen dat ik dit land binnen een jaar van mijn lijstje af kan strepen, maar daar horen jullie nog wel van.

Scandinavië

PhototasticCollage-2016-03-04-21-33-08.jpg

Noorwegen, Zweden en Finland. Het lijken me stuk voor stuk prachtige landen. Echt als je foto’s ziet van de natuur daar, dan zou ik nu meteen het vliegtuig wel willen pakken. Fan-tas-tisch mooi! Maar ook de steden zelf lijken me heel tof, zoals Stockholm bijvoorbeeld.

Portugal

PhototasticCollage-2016-03-04-21-57-15

Ik roep ook al jaren dat ik heel graag naar Portugal wil. Lissabon, Porto en Sintra, het lijken me stuk voor stuk hele mooie steden! Inclusief allemaal schattige huisjes, prachtige kastelen en gave gebouwen, zie de fotocollage hierboven.

Californië

PhototasticCollage-2016-03-04-22-32-05

En ja, de VS kan niet missen in dit rijtje. Ik wil zoveel bezoeken in Amerika dat ik daar maanden zou kunnen zijn. Californië staat wel ergens bovenaan. Natuurlijk zou ik dan steden als Los Angeles en San Francisco bezoeken. Vooral LA lijkt me zo gaaf! Maar ook de natuur daar lijkt me geweldig mooi. Het lijkt me super vet om de Grand Canyon te beklimmen en tal van natuurparken te bezoeken met adembenemende rotswanden en watervallen.

Ik vind het echt heerlijk om foto’s van de meest geweldige plaatsen van de schepping op te zoeken. Ik hoop oprecht dat ik in mijn leven nog vele plaatsen mag gaan bezoeken. Maar goed, voor nu houden we het bij schitterende foto’s. Hopelijk hebben jullie er net zo van genoten als ik. 🙂

En nu ben ik natuurlijk wel benieuwd, waar zou jij nou écht nog eens heen willen gaan?

Bedankt voor het lezen!

LOVE, Vera

3 gedachtes over “Around the world

  1. Vera, onze Aarde is zo mooi🤗🤗🤗🤗we houden erg van onze Aarde en er zijn zulke mooie plekken die het reizen moeite waard zijn🤗👏🏻👏🏻Als de mensheid goed zorgt voor de enigste plek in het Universum waar wij mensen op kunnen leven, dan doen we ook iets terug voor dit prachtige planeet en kunnen we nog veel reizen🤗🙏🏻

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

