Een zonnige zaterdagmiddag

IMG_0708

Op een zonnige zaterdagmiddag besloot ik de tuin rond te gaan en een fotoshoot te houden met de plantjes. En dat pakte zeer goed uit, ik ben heel blij met de foto’s! Het leek me wel leuk om ze te delen in een blogpost, dus zie hier het resultaat!

IMG_0619

Prachtig zo’n lucht

IMG_0697

IMG_0636

Sommige bloemen zijn gewoon heel fotogeniek 😉

IMG_0643

IMG_0642

Knoppen komen weer op, spring is coming!

IMG_0631

Hóe mooi, zulke groene blaadjes met rode omranding

IMG_0626

IMG_0615

Wil je nou meer van mijn foto’s zien? Naast dat ik vaak op mijn blog plaatjes deel, doe ik dat ook op Instagram. Volg me! 🙂

Bedankt voor het lezen en nog een hele fijne dag!

Liefs, Vera

Geef een reactie

