3 gave Instagram-accounts

instagram.png

Sinds een tijdje ben ik Instagram weer aan het gebruiken, en ik heb in die tijd een aantal gave accounts ontdekt. Ze staan vol met de mooiste foto’s en de creatiefste bedenksels. Zie hier mijn 3 favoriete Instagram-accounts van dit moment!

snickersv
collage.jpg

@snickersv – Nick Verbelchuk
Wauw, wat een talent! Nick, een professionele fotograaf, deelt op zijn account de meest adembenemende plaatjes van de schepping. Echt, prach-tig! Go check it out!

Cook.caleb
collage (2).jpg

@cook.caleb – Caleb Cook
Een ander fotografieaccount is die van Caleb. Je kan wel zeggen dat hij bij bijna elk concert en/of festival aanwezig is en daar maakt hij heeeele gave shots van de artiesten!

typewriterstories.png
collage (4).jpg

@typewriterstories – Janiek
Janiek is een ster in snailmailen en artjournaling, het ziet er allemaal fantastisch uit! Zooo creatief! Ze deelt vaak plaatjes van post die ze ontvangt of verstuurt en van scrapbooking, suuuuper tof!

Mocht je je trouwens afvragen van wiens Instagram het bovenste shot komt, dat is die van mij! 😉 Ik ben zelf weer wat actiever met Instagram bezig en ik zou het heel erg tof vinden als je ook mij zou willen volgen. @verabron 🙂

Bedankt voor het lezen!

Liefs, Vera

 

 

 

Geef een reactie

