Persoonlijke update #5: MC2016, Wie is de Mol & More

tumblr_static_8biitkr5750kw8gw0go0kowg0 (2).jpg

We zijn alweer een paar weken bezig in 2016 en dus vind ik het wel tijd voor weer een persoonlijke update! Ik heb onder andere wat leuke ideeën voor mijn blog, en ik vertel over mijn nieuwe verslaving! 😉

Een nieuw jaar en dus tijd voor wat nieuws op mijn blog! Ik heb drie leuke dingen bedacht en het eerste is al online gekomen, ik doe namelijk mee aan de Movie Challenge! In een opwelling heb ik besloten om ook mee te doen, ik weet niet of ik het ga halen, maar ik vind het wel superleuk! Je kunt hier alles volgen en verder komt er ook iedere maand een maandoverzicht online. De eerste komt volgende week!

De andere twee plannen gaan over twee blogseries die ik wil beginnen. Die zul je in februari zien verschijnen. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden! 🙂

Hoe gaat het eigenlijk met jullie? Met mij wel goed, ik ben weer lekker druk met school. Afgezien daarvan ben ik ook veel bezig met fotografie, ik krijg het wat beter onder de knie en dat is ook iets wat ik graag wil bereiken in 2016, samen met mijn blogs kwalitatief beter maken en wat frequenter uploaden. Ik wil graag iedere week minimaal één blog uploaden, dat lukt niet altijd en dat geeft ook niet, maar ik wil het wel proberen. Ik moet zeggen dat ik al goed op weg ben. 😉 Dit zijn dus wat doelen voor 2016, zoals ik al eerder zei doe ik niet aan goede voornemens maar er zijn wel dingen die ik wil bereiken en het zou tof zijn als dat dit jaar zou gebeuren! Hebben jullie ook zulke doelen?

Even over heel iets anders, ik heb een nieuwe verslaving! Ik kijk nu voor het eerste jaar Wie is de Mol en ik vind het helemaal geweldig! Ik snap niet dat ik dit programma nooit eerder heb gekeken! Maar nu dé vraag, wie is volgens jullie de Mol? Ik weet ook niet waarom maar ik blijf telkens weer op Tim terugkomen, al vind ik Annemieke en Rop soms ook verdacht doen… Maar eigenlijk doet iedereen wel eens verdacht… Je hoort het al, ik zit er helemaal in. 😀

Dit was dan weer een update over mijn leventje!

Bedankt voor het lezen!

Liefs, Vera

 

Geef een reactie

