Calvin Klein-Eternity Moment

IMG_0350.jpg

Vandaag iets totaal anders dan je gewend op mijn blog, ik kocht in december namelijk een parfum voor mezelf en het leek me wel leuk om daar wat over te vertellen. Eternity Moment is niet één van de bekendste parfums van Calvin Klein, maar zeker wel de moeite waard!

IMG_0332.JPG

Allereerst de verpakking, die ziet er simpel maar daardoor heel classy uit. Rechthoekig, oudroze en zilveren letters. I like it! De flacon van de parfum heeft doorzichtig glas waardoor je de ietwat roze vloeistof ziet. Ook zijn de letters zilver, is de flacon rechthoekig en heeft het een bijzondere dop die goed aansluit, ik vind het erg mooi!

IMG_0343.JPG

Het belangrijkste is natuurlijk de geur, Eternity Moment heeft een hele frisse, ietwat bloemige en bovenal vrouwelijke geur. Typisch iets voor mij, ik vind het heerlijk! De geur blijft erg lang hangen en is zeker niet binnen een paar uur al weg, maar is daardoor niet te sterk.

Topnoten : meloen, braam, guave, lychee, granaatappelbloesem
Hartnoten : passieflora, jasmijn, waterlelie, paarse chinese pioenroos
Basisnoten : sandelhout, musk, braziliaans rozehout, kasjmir-hout

IMG_0335.JPG

Eternity Moment is verkrijgbaar in drie verschillende formaten; 30 ml, 50 ml en 100 ml. Je kunt hem kopen bij drogisterijen zoals Kruidvat (waar hij nu in de aanbieding is!), maar ook online zoals bij Bol.com.

Bedankt voor het lezen!

Love, Vera

 

Geef een reactie

