Movie challenge 2016

tumblr_backgrounds_245.png

Geïnspireerd door andere bloggers, heb ik besloten om dit jaar ook de Movie Challenge te gaan doen! Ik houd onwijs veel van films en het leek me daarom ook erg leuk om mee te doen.

De Movie Challenge wil zeggen dat je voor jezelf stelt hoeveel films je dit jaar gaat kijken en de ‘challenge’ is dus om dat doel te halen. De stand, welke films je hebt gekeken en welke de moeite waard zijn houd je bij op een aparte pagina.

Het heet dan wel een challenge, maar ik vind het vooral tof om een overzicht te hebben van alle films die ik gezien heb en welke ik erg leuk vond. Ik wil het ook geen verplichting laten worden om een film te kijken, ik kijk wanneer ik er zin in heb! 😉

Mijn doel dit jaar is 100 films, ik ben heel erg benieuwd of ik dit ga halen! Aan het einde van iedere maand kun je een blog verwachten met een overzichtje van welke films ik heb gezien die maand en de leukste extra uitgelicht! Een overzicht van het hele jaar kun je hier vinden, wanneer ik een film gezien heb, zet ik het daar neer.

Ik hoop dat jullie het net zo tof vinden als ik! 🙂

Bedankt voor het lezen!

Love, Vera

2 gedachtes over “Movie challenge 2016

Geef een reactie

