Tag: The Thankful Project

tumblr_static_sunset_wheat_field_by_mrflattv-d6bmvsb

Met dankbaarheid kijk ik terug op het afgelopen jaar. Wat is er weer veel gebeurd. Mooie en fijne dingen, maar ook minder leuke dingen. Toch kan ik voor mezelf zeggen dat het een heel mooi jaar is geweest. Om met jullie en mezelf nog even terug te blikken, heb ik deze tag ingevuld. Waar ben ik dankbaar voor in 2015?

WAAR BEN JIJ DANKBAAR VOOR?

A person
Stiekem ga ik hier meerdere personen invullen, want ik ben dankbaar voor een aantal personen om mij heen. 😉 Dat zijn natuurlijk mijn ouders en mijn zusje. Ze waren er altijd voor mij dit jaar, en dat zal volgend jaar ook zo zijn. Ik ben dankbaar dat ik zulke lieve ouders mag hebben

A role you’ve played
De rol van dochter zijn. Ik ben heel dankbaar dat ik mijn ouders dochter mag zijn.

Words
Veel bloggers die deze tag ook hebben ingevuld, antwoordden hierop met: Ik houd van je. Die woorden vind ook ik zeker heel belangrijk, maar ‘Be who you are’, ‘You are beautiful’ en ‘You are loved’ zijn voor mij ook heel belangrijk. En deze dingen wil ik jullie ook meegeven het nieuwe jaar in; vergeet nooit dat jij ontzettend mooi gemaakt bent door God, dat je geliefd bent en dat je altijd lekker jezelf mag zijn! Don’t forget!

original_just-be-yourself-wall-sticker

An experience
Eén van de ervaringen die ik het afgelopen jaar mocht meemaken, is om een eigen blog te hebben! Ik vond dat zooo leuk, en eigenlijk wordt het steeds leuker en gaat het steeds beter! Ik heb al zoveel geleerd over een blog maken, de lay-out, fotograferen, schrijven en ga zo maar door!

A talent you have
Uhmm, ik ben best wel goed in luisteren. Simpelweg een luisterend oor bieden en luisteren naar iemands verhaal als diegene wat aan je kwijt wil. Ik ben daar best wel trots op omdat ik het zelf ook heel fijn vind als iemand écht luistert naar je, dat waardeer ik zeer!

A photo
Deze! Ik houd ontzettend veel van muziek en festivals en dit vind ik echt een hele gave foto van de gitarist van Royal Tailor op de EO-Jongerendag, ik heb nog veel meer leuke concertfoto’s maar deze hoort bij mijn top!

20150606_155037

A failure
We maken allemaal wel eens een fout, en natuurlijk heb ik dit jaar ook zat fouten gemaakt. Kleine dingen, maar ook grote. Ik kan me nu niet echt iets specifieks herinneren, maar wat ik wel weet is dat fouten erbij horen, en dat meestal achteraf blijkt dat het een leermoment voor jezelf was.

A place
Misschien heel cliché, maar ook voor mij geldt; home sweet home.  Thuis is vertrouwd, veilig en een plaats waar ik mezelf mag en kan zijn.

A memory
Er is niet echt één hele mooie herinnering die ik heb, het zijn voor mij meer de kleine dingen die ik me herinner en waar ik heel dankbaar voor ben. Denk aan gezelligheid met vriendinnen, het fijne gevoel toen ik eindelijk mijn definitieve profielkeuze maakte en er 100% achter stond, het veranderen van mijn kamer, Lindz West die reageerde op mijn tweet, het excited zijn toen de artiesten van de EO-Jongerendag bekend werden gemaakt en ga zo maar door.

 An opportunity
Voor alle kansen die ik krijg, ben ik onwijs dankbaar! Ik weet dat dit niet zo vanzelfsprekend is, al lijkt het zo normaal, en daarom vind ik het belangrijk om dankbaar te zijn voor alle kansen die je krijgt!

Wauw, dit vond ik echt een mooie tag om een beetje terug te blikken! Eén van de meest persoonlijke tags die ik heb gedaan denk ik, maar dat maakt hem ook wel weer heel mooi! Ik wens jullie alvast een hele fijne oudjaarsdag en avond toe, maak er een leuke dag van!

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden, bedankt voor het lezen!

Love, Vera

Geef een reactie

