Persoonlijke update #4: Oud en nieuw, goede voornemens & More

149bd22288ba6ad4da823d183ee5b62b

De tweede week van de kerstvakantie en de laatste week van 2015 is alweer aangebroken. Kerst hebben we gehad, maar oud en nieuw komt eraan. Tijd om jullie weer wat bij te praten over mijn leven! 😉

De kerstvakantie is voor mij echt zo’n vakantie waar ik al weken naar uitzie, omdat de tijd fussen de herfst- en de kerstvakantie zoo druk is op school, herkennen jullie dat? Vorige week heb ik dan ook vooral veel uitgerust met de sims, boeken en mijn camera. Woensdag heb ik wel een dagje geshopt in Rotterdam -komt een plog van online!- en met kerst zijn we ook weggeweest.

Trouwens hoe was jullie kerst? Ik hoop dat jullie fijne kerstdagen hebben gehad! Zelf heb ik lekker met mijn familie en gezin gegourmet, wat erg gezellig was. En nu kijken we weer uit naar oud en nieuw, dat vind ik ook altijd errug leuk! We blijven dan gezellig thuis, en meestal kijken we een film met wat lekkere snacks en om 12 uur gaan we natuurlijk even naar buiten om wat vuurwerk te kijken.

Naast dat ga ik aankomende week maar een paar dingen doen, vandaag even naar de kapper, dinsdag een dagje shoppen in Dordrecht en op nieuwjaarsdag langs familie. Deze vakantie is voor mij best wel rustig, maar dat vind ik helemaal niet zo erg. Zo rust ik lekker uit om in januari weer aan de slag te gaan.

Over januari gesproken, dan is het alweer 2016! Hoe cliché het ook klinkt, wat gaat de tijd toch snel! Er is dit jaar weer genoeg gebeurt, maar daar donderdag meer over want dan blik ik met een tag nog even terug op het afgelopen jaar. Hebben jullie eigenlijk nog goede voornemens? Ik heb dat eigenlijk nooit, omdat ik alleen maar ontmoedigd wordt door het feit dat ik me er eigenlijk nooit aan houd. Tuurlijk wil ik wel dingen veranderen, zat zelfs ;), maar dat doe ik eigenlijk nooit zo aan het begin van het jaar. Wel voelt een nieuw jaar voor mij als een soort van ‘nieuwe start’, al gaat je leven gewoon door zoals het in 2015 ook ging.

Zo, dit was weer mijn praatje over vooral de vakantie! Ik hoop dat jullie, als je dat hebt, nog een hele fijne vakantie hebben!

Liefs, Vera

Geef een reactie

