Op zoek naar een nieuwe camera #4: Canon EOS 700D

6791232-free-camera-wallpaper (2).jpg

Ik vertelde jullie al dat ik heb gekozen voor een Canon EOS 700D. Ik heb deze camera nu al een aantal weken, en ben er heeel erg blij mee! Daarom sluit ik vandaag deze korte blogserie af met nog wat specifieke informatie en waar je hem kunt kopen.

De Canon EOS 700D is een spiegelreflexcamera die gemakkelijk in gebruik is voor zowel de beginnende fotograaf als de gevorderde. Het heeft een 18 megapixel sensor en een uitgebreid autofocussysteem. Ook is er een  geavanceerd AF systeem met 9 cross-type punten die zorgen voor sneller scherpstellen en nauwkeurige foto’s en video’s. Het ISO-bereik gaat van 100-12.800 waardoor fotograferen in het donker geen probleem is.

IMG_0015.JPG

Dan heb je nog het kantelbare touchscreen scherm wat het makkelijk maakt om instellingen aan te passen, een foto te selecteren en de opnamen vanuit diverse hoeken te bekijken. Er zijn ook verschillende filterfuncties waarmee je je foto een creatief tintje kunt geven. Het 360° draaiend programmawiel geeft een gemakkelijke en snelle toegang tot de diverse opnameopties. De 700D heeft een robuuste behuizing, wat zorgt voor een betere grip op het toestel.

IMG_0228.JPG

De Canon EOS 700D heb ik gekocht samen met de standaard lens; de 18-55 mm IS STM lens. Eigenlijk kun je hem overal wel kopen, onder andere op Bol.com. Ik heb hem zelf gekocht op Fotokonijnenberg.nl. Tipje: als je hem voor 31 januari 2016 koopt, krijg je op veel webshops heel wat eurotjes cashback 😉

De twee bovenstaande foto’s zijn trouwens gemaakt met de 700D. Meer zien? Ik ga nog veel fotograferen, dus er komen zeker nog erg veel blogs online met foto’s die door deze camera gemaakt zijn! 😉

Bedankt voor het lezen van deze blog en serie!

Liefs, Vera

Bronnen: Camerashop.nl, Bol.com& Klein.nl

Geef een reactie

