Mijn herfst favorieten 2015

IMG_0114 (3).jpg

Altijd als de blaadjes van de bomen zijn gevallen en we december zijn ingegaan, is bij mij het herfstgevoel al een beetje weg. We naderen de winter met zijn koude maar ook gezellige dagen. Om nog even terug te kijken op de herfst van dit jaar; hier mijn herfstfavorieten. Bestaande uit dingen die ik in de herfst heb gekocht of juist heel vaak heb gebruikt. 🙂

Even een kanttekening, ik wou eerst per voorwerp nog apart een foto maken, zodat je het goed kunt zien. Alleeen, toen ik die gemaakt had, viel me op dat de laatste foto’s heel anders belicht waren. Het werd al donker wat voor sombere foto’s zorgde… 😦 Daarom heb ik ervoor gekozen om het te laten bij één foto waarop je alles ziet. Hope you don’t mind.. 

IMG_0117

1. Colour – Marije van den Berg & Coby Kremer
Dit is een super kleurrijk, vrolijk en inspirerend doeboek die je zelf in kunt vullen. Aan het einde van de rit, heb je stukje bij beetje meer geleerd over je leven, je identiteit en God. Aanrader om in te vullen in je kerstvakantie! Meer zien? Over een paar weken komt er een blog online waarin ik jullie een kijkje geef in dit boek! 🙂

2. Wandhanger – ‘Hello Sunshine’
Ik heb afgelopen maanden mijn kamer helemaal veranderd, en daar horen natuurlijk ook nieuwe decoraties bij! Dit superschattige bordje/hangertje kwam ik tegen bij de Kwantum. Het is gemaakt van hout en daarom geeft het me ook wel een beetje een herfstig gevoel. Er staat op: ‘Hello sunshine’ 🙂

3. Tony’s Chocolonely
Waarschijnlijk al bekend bij jullie, maar de repen van Tony’s Chocolonely zijn écht ontzettend lekker! Je hebt ze in allerlei soorten en smaken, en het ze zijn ook fairtrade! Voor sinterklaas kreeg ik degene hierboven, een letterreep P.

4. I Heart Makeup – I Heart Chocolate Palette
Om maar even bij de chocolade te blijven, hier een makeupproduct dat er uit ziet als een chocoladereep maar ook zo ruikt! Zo bizar! Er zitten 16 prachtige kleuren in met een heel goed pigment. Jammer genoeg kan ik nu dus geen foto ervan laten zien, maar gelukkig zijn er genoeg beautybloggers die dit palette gereviewd hebben. I Heart Makeup is nu tijdelijk verkrijgbaar in de Kruidvat.

5. Etos Elderflower & Raspberry Lip Balm
Lippenbalsem, iets wat ik eigenlijk in ieder seizoen gebruik. Etos heeft laatst een nieuwe lijn uitgebracht; Botanical Boost, met onder andere een Lip Balm! Hij zit in een superleuk potje, is verzorgend en geeft zelfs een beetje roze af op je lippen, oftewel, top!

Bedankt voor het lezen!

Love, Vera

Geef een reactie

