Persoonlijke update #3: Sinterklaas, #prayforparis & More

tumblr_mkdouwg1cr1qced37o1_1280

Heeei!

Vandaag weer een persoonlijke update van mij over de gebeurtenissen uit mijn leven en wat mij bezighoudt aan jullie. Deze keer over sinterklaas, Parijs en meer!

Want ja, wat er in Parijs gebeurd is afgelopen weekend… heftig! Maar niet alleen in Parijs maar ook in andere delen van de wereld was het dit weekend raak, je zult er vast wel iets van mee gekregen hebben. Heel de wereld leefde mee, dat vond ik wel mooi om te zien. #prayforparis zag je overal, en ook de één minuut stilte op maandag was bijzonder. Bij ons op school was het ook helemaal stil toen, dat vond ik wel mooi. Maar ondanks dat alles kunnen wij het leed van die mensen daar niet bevatten en is het ongelofelijk wat er allemaal gebeurd….

Maar afgelopen weekend waren er niet alleen maar verdrietige gebeurtenissen, maar ook leuke. Want sinterklaas kwam namelijk weer naar Nederland! 😉 Sinterklaas vind ik oprecht een leuk en gezellig feest, met de familie trekken wij altijd lootjes, behalve dit jaar, we gaan nu namelijk het grote sinterklaas spel spelen. Ik ben benieuwd, ik heb het nog nooit gespeeld maar het schijnt leuk te zijn! Wat gaan jullie eigenlijk doen met sinterklaas dit jaar?

Mijn vorige persoonlijke update was in september, dat lijkt echt al weer zo lang geleden! Toen zat ik nog maar twee weken op school ofzo, en nu gaan we alweer bijna naar de kerstvakantie, oke dat is ook wel overdreven maar je mag soms best even optimistisch zijn;). Ik ben wel blij dat het nu wat beter gaat, in het begin had ik wel moeite met de enorme hoeveelheid huiswerk, toetsen, verslagen en opdrachten. De overgang van 3 naar 4VWO was moeilijker en meer dan ik gedacht had. Maar nu gaat het wel en heb ik alles redelijk op orde ;).

Ook met mijn blog gaat het goed! Afgelopen vrijdag bestond het een half jaar, haha! Ik heb nu al 38 posts gemaakt, echt bizar veel. Maaaar wel allemaal met veel plezier! Ik vind ook super leuk dat jullie het lezen en reacties geven, bedankt!!

En dat was hem dan alweer!

Bedankt voor het lezen!

Liefs, Vera

Geef een reactie

