The Autumn Tag

7039541-autumn-maple-leaf (2)

Heeei!

Het wordt buiten weer eerder donker, de regen valt vaker met bakken uit de lucht, je sjaals en wanten kunnen weer uit de kast gehaald worden en de kachel kan weer op 21 graden of hoger. Ja hoor, het is weer herfst! En daarom vandaag, the autumn tag!

 Favorite thing about autumn?

 Wat ik het leukst vind aan de herfst? Het moment wanneer je helemaal nat en verkleumd thuiskomt en dan heerlijk bij de kachel kan gaan zitten. Of wanneer ’s avonds de wind om je huis giert en jij heerlijk je favoriete serie kijkt of verdiept bent in een spannend boek. Oja, en natuurlijk de natuur die verkleurt, prachtig.

Go-to moisturizer?

Mijn huid krijgt in de herfst heel wat te verduren en daarom vind ik het wel lekker om het wat meer aandacht te geven. Dit doe ik meestal door middel van een lekker verzorgend maskertje en een bodybutter/crème. Ik heb er nu één van Therme, aanrader!

Go-to color for the eyes?

GOUD! Bruintinten! Of mosgroen!

Favorite scent/candle?

Ik moet zeggen dat ik niet dol ben op geurkaarsen, ik heb welgeteld één geurkaars op mijn kamer staan en die ruikt heel fris. Zulke geuren vind ik wel lekker, maar die passen niet echt bij de herfst.

Favorite drink?

Oke, weer zo saai. Maar ook van warme dranken houd ik niet echt… Om het nog erger te maken, koude dranken vind ik net zo lekker in de herfst als in de zomer… Shame on me

7024790-paris-eiffel-tower-autumn

Autumn treat?

Een nieuwe herfstgarderobe! Inclusief sjaal, jeans, blousejes (schrijf je dat zo?) & moree

Favorite outfit to wear?

Iets lekker warms natuurlijk, thuis vind ik een lekkere trui of vest heerlijk. Als ik weg ga, trek ik meestal een zwart leren jasje aan of een (houthakkers)blouseje dat vind ik ook erg leuk! Voor de rest mogen de outfits in de herfst altijd wat donkerder en draag ik dus ook veel donkere kleuren.

Best lipstick?

Lipstick draag ik eigenlijk nooit, maar lippenbalsem wel! Ik vind de BabyLips van Maybelline altijd erg fijn, dus die blijf ik ook in de herfst gewoon gebruiken! 🙂

Favorite music to listen to?

Alles ! Ik luister in de herfst dezelfde muziek als anders 🙂

Favorite place to be?

Home sweet home. In de herfst vind ik het heerlijk om lekker thuis met een goed boek of een leuke film op de bank te kruipen!

Dit was hem dan alweer! Bedankt voor het lezen!

Liefs, Vera

Geef een reactie

