9 leuke dingen om te doen in de herfst

7021801-leaf-autumn-blur

Heeei!

De herfst is zo’n periode waarin je je stierlijk kunt vervelen, maar dat hoeft helemaal niet! Ook in de herfst is er genoeg te doen, en een paar leuke dingen die je kunt doen zet ik vandaag voor je op een rijtje!

Houd me-time

In de koudere periodes van het jaar, krijgt je huid heel wat te verduren en heeft het dus ook wat meer verzorging nodig, dé reden om dus eens een maskertje op te doen, jezelf lekker in te smeren met een verzorgende bodybutter enzovoort!

Surf naar Bloglovin’ en ga op zoek naar nieuwe blogs die je kunt volgen

Altijd leuk als je een nieuwe blog ontdekt met content die jou aanspreekt. Als je zo op mijn blog bent gekomen, welkom! 😉

Ruim je kledingkast op

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar in de herfst ruim ik meestal mijn kledingkast goed op, zodat ik goed kan zien wat ik allemaal aan kan, mijn zomerkleren niet in de weg zitten en zodat er weer ruimte komt voor wat nieuws! *hint hint*

Ga shoppen in een onbekende stad

Jaja, wanneer je dan je kledingkast opgeruimd hebt is het natuurlijk extra leuk om hem weer te vullen met allemaal nieuwe spullen! En natuurlijk heb je weer een nieuwe winterjas nodig, passen je laarzen van vorig jaar niet meer en kan je die leuke sjaal echt niet laten liggen. 😉 Oja, en als je dan gaat shoppen, ga dan naar een onbekende stad, des te leuker!

Ga een frisse neus halen in het bos en schiet gelijk een paar mooie plaatjes

Wanneer het eindelijk is gestopt met regenen, raad ik je aan om eens het bos in te lopen en wat mooie foto’s te maken. Succes gegarandeerd!

7013593-city-bicycle-basket-autumn-leaves

Ga naar het Beamfestival

Festivals kunnen altijd, in de zomer, lente, winter en dus ook in de herfst. Laat er nou net eentje over twee weken zijn! 7 november het Beamfestival! Zie ik je daar?

Vul je Spotifyplaylist aan met leuke ‘herfstnummers’

Nu we het toch over muziek hebben, vul gelijk je playlist aan met nummers voor het najaar 🙂

Zoek lekkere herfstrecepten op

Voor de kookliefhebber, zoek eens wat nieuwe of favoriete herfstrecepten op en maak er een lekkere uitgebreide maaltijd van! Dit kun je natuurlijk voor kerst of oud en nieuw doen, maar ook tussendoor. Als je nou geen zin hebt om een uitgebreide maaltijd te maken, kun je ook altijd nog een lekker herfstig drankje maken of cupcakes, taart of cake .

Maak een leuke DIY

Zoek eens op Pinterest voor wat leuke DIY’s of maak diegene die je al een hele tijd wou maken. Inspiratie nodig? Like I said, Pinterest, maar ook dit/dit,dit en dit zijn ideeën, voor je het weet is je middag voorbij!

Weet je nu nog niks om te doen, help dan iemand anders. Of ga eens op bezoek bij iemand waarvan je weet dat dat gewaardeerd wordt.:)

Bedankt voor het lezen!

Liefs, Vera

Plaats een reactie