Het beste advies ooit gegeven…

137871098bdc4d27a31f0be0537c5c71

Heeei!

Ik kwam op het idee voor deze blogpost door een video van SoulPancake die ik een tijdje geleden voorbij zag komen. Hierin vertellen mensen van 0-105 jaar over een advies in hun leven dat ze gehad hebben en dat ze het beste bijgebleven is. Ik vond deze video ontzettend inspirerend en daarom wou ik hem ook even met jullie delen en gelijk vertellen over mijn best bijgebleven advies!

Dit is de video waarover ik het hierboven heb;

In deze video waren er een aantal adviezen die mij gelijk aanspraken:

‘Don’t give up’ – Geef niet op

‘Trust your heart en follow it’ – Vertrouw op je hart en volg het

‘Be yourself en don’t care what people may say’ – Wees jezelf en laat je niet beïnvloeden door wat anderen zeggen

‘An intelligent mind is never bored’ – Intelligente mensen zijn nooit saai

‘You could come up with 2 million reasons not to do anything, but you only need one reason to do something’ – je kunt 2 miljoen redenen hebben om iets niet te doen, maar je hebt er maar één nodig om het wel te doen

‘Keep everything positive in your life’ -Benader alles positief in je leven

‘You may as well be yourself, because the all the other ones are already taken’ – Wees gewoon jezelf, want anderen zijn toch al ‘bezet’

Je ziet dat de meeste adviezen die er voor mij uitsprongen gaan over jezelf; het zijn van jezelf, het volgen van je hart, positief denken en het aansporen van jezelf. Dat zijn thema’s waar je in je tienerjaren veel over nadenkt, je leert jezelf steeds een beetje beter kennen en quotes/adviezen als deze passen goed bij deze ontwikkeling.  Maar ook later blijven ze nog belangrijk, dat zie je in deze video goed aan het feit dat bij mensen van middelbare leeftijd dat advies het best is bijgebleven. Ze zijn dus heel belangrijk!

De adviezen die mij het beste bij zijn gebleven in mijn 15 jaren op deze aarde gaan ook hoe kan het ook anders over het zijn en blijven van jezelf. Je krijgt in je leven met heel wat invloeden te maken, en je moet je daar ook niet voor af sluiten. Maar wat wel belangrijk is, is om dicht bij jezelf en bij jouw hart te blijven. Anderen zijn het niet waard om jezelf voor te veranderen, jij bent jouw eigen unieke ik!

Zo, dat was een boost voor je zelfvertrouwen. 🙂 Ik hoop dat jullie hier wat aan gehad hebben en net zoals ik geïnspireerd zijn.

Never give up!

Bedankt voor het lezen!

Liefs, Vera

Geef een reactie

