Q&A: Favoriete quote, altijd huiswerk, de wereld veranderen & meer

france-eiffel-tower-tumblr-wallpaper-2

Heeei!

Vandaag heb ik jullie vragen voor mij beantwoordt die je kon stellen in dit artikel. Ik vind het superleuk dat jullie een aantal vragen bedacht hebben en gereageerd hebben! Als je trouwens nog een vraag hebt, schroom niet en laat hem achter in de comments! Let’s begin!

Welke vijf dingen wil jij nog in je leven doen? – Joanne

Goede vraag! Het kostte mij even wat denkwerk omdat ik hier nooit zo specifiek over nadenk, maar ik ben tot het volgende gekomen:

Reizen

Dit staat echt met stipt op nummer één bij mij, ik wil graag nog zoveel van de wereld zien! Over welke plekken ik graag een keer zou willen bezoeken ga ik nog een blogpost maken. Maar ik kan alvast vertellen dat ik sowieso nog heel graag een keer naar Amerika zou willen.

Veel concerten en festivals bezoeken

Festivals en concerten maken mij altijd zo ontzettend blij en gelukkig, en daarom wil ik er nog veel meer bezoeken! Ik zou bv nog heel graag een keer naar het Alive! Festival in Amerika willen gaan en er zijn nog zo veel artiesten die ik een keer live wil zien 🙂

Een studie afmaken en genieten van mijn werk

Dit spreekt voor zich, het lijkt me heerlijk om een baan te hebben waar je iedere dag weer met plezier naar toe gaat en een studie te leren waar je plezier in hebt.

Een boek schrijven

Ik lees zelf best veel en natuurlijk schrijf ik op mijn blog. Maar het lijkt ook super leuk om een boek te schrijven!

Veel leren van fotografie

Het lijkt me erg leuk om hele mooie foto’s te kunnen maken – vooral van Gods schepping – en veel van fotografie af te weten, daarom staat ook dit in mijn top 5! Trouwens ik ben al aan dit punt begonnen, door te gaan kijken naar een nieuwe goede camera! Wil je mijn vorderingen volgen? Blijf dan mijn blog volgen en voor de eerste update klik hier!

Als je één ding zou mogen veranderen aan jezelf, wat zou dat dan zijn? – Janien

Mijn vette gezichtshuid en pluizige haar 😉 Maar ondanks dat, ben ik blij met mezelf!

Wat is je schoenmaat? – Janien

40/41 ! Yep, my feets are pretty big 😀

BEAM-riseup_1280x800

Wat is je favoriete quote (op dit moment) ? – Anne-Marij

Ik wissel heel snel van favoriete quote, maar op dit moment is het: Rise up, Take courage and do it! Ezra 10:4

Wat heb je liever: nooit meer naar school en altijd alleen huiswerk, of vijf dagen in de week naar school maar geen huiswerk? – Anne-Marij

Oehh, dilemma! Mijn directe keuze was eigenlijk het eerste. Dan school je in principe jezelf bij met behulp van je boeken, met als voordeel dat je niet naar school hoeft en zelf je eigen tijd kan indelen. Maar er zitten ook nadelen aan, want wat als je iets niet snapt? En je kijkt minder strikt want je hebt geen deadlines, met als gevolg dat je goed gedisciplineerd moet zijn om iedere dag je planning bij te houden.

Als je één ding zou mogen veranderen aan de wereld, wat zou dat zijn? Verzamelnamen als honger, oorlog etc. tellen niet. – Janien

Goede vraag! Hier moest ik wel even over nadenken hoor 🙂 Ik zou willen dat iedereen elkaar accepteert en respecteert zoals hij of zij is. Daar zou de wereld een stuk beter van worden en mensen gelukkiger.

Dit was mijn allereerste Q&A! Ik vond het erg leuk om jullie vragen te beantwoorden en wie weet doe ik het nog wel een keer!

Bedankt voor het lezen!

Liefs, Vera

4 gedachtes over “Q&A: Favoriete quote, altijd huiswerk, de wereld veranderen & meer

Geef een reactie

