New in: The Afters, Planetshakers & More #1

tumblr-wallpaper-picture-055ituo4

Heeei!

Misschien (nou ja, dat weet ik bijna zeker;) heb je wel gemerkt dat er geen Friday’s Favourites meer online komen, maar daarmee is mijn liefde voor muziek zeker niet weggegaan. Het leek me daarom leuk om een vervangende serie te gaan uploaden maar niet meer iets wat ik iedere week doe. Daar is dit uit komen rollen, ik bespreek namelijk vanaf nu om de zoveel tijd de nieuwste songs met jullie! Het ligt er net aan hoeveel nieuws eruit komt, hoe vaak ik deze serie ga uploaden. Maar vandaag het eerste deel met onder andere nieuwe muziek van Planetshakers en The Afters

Planetshakers – All about You

Yes, er is alweer nieuwe muziek van één van mijn meest favoriete bands; Planetshakers! All about You is zo’n nummer waarop je helemaal los kan gaan, love it! Dit belooft veel goeds voor hun nieuwe album #LetsGo.

Owl City – My everything

Dit nummer is al van voor de zomervakantie, maar dat noem ik nog redelijk nieuw 😉 Heerlijk nummer dit, pure aanbidding. Naast mijn liefde voor dance kan ik ook genieten van dit soort nummers.

Amanda Cook (Bethel Music) – Never see the end

Om nog maar even in de pure aanbidding verder te gaan, hier Amanda Cook met Never see the end van haar nieuwe album; Brave New World.

The Afters – Live on forever

Daar is eindelijk weer wat nieuwe muziek van The Afters! En wow, wat voor muziek! Love this! We’re gonna live on forever!

Colton Dixon – Echo (Neon Feather Remix)

En ook Colton Dixon heeft niet stil gestaan, hier is Echo van zijn nieuwe Storm&Calm EP’s. I WANNA BE AN ECHOOOOOO

Bedankt voor het lezen!

Liefs, Vera

Oh, een kleine sneak-peak; volgende week komt mijn eerste Q&A online! Stay tuned!

Geef een reactie

