Persoonlijke update #2: Blogupdate, Q&A & More

7022986-macro-fence-beach-nature

Heeei!
Ik vond het tijd om mijn blog wat te veranderen. En dat is gelukt zoals je kunt zien. Over de nieuwe plannen voor mijn blog en de aankondiging van iets leuks meer in deze persoonlijke update!

Zoals je kunt zien is er heel wat veranderd aan mijn blog, ik heb een nieuwe lay-out, deze blog komt op een andere dag dan normaal online en als je nog wat intensiever gekeken hebt zie je dat bij de ‘Over mij’ pagina een nieuwe foto en nieuwe informatie staat en mijn categorieën veranderd zijn. Dit heb ik gedaan omdat ik nu al een paar maandjes blog en ik al veel geleerd heb over het bloggen. Ik was het niet meer eens met hoe ik het had en vond het tijd voor iets nieuws en professionelers en dit is het geworden ! Ik ben er erg blij mee maar ik ben ook benieuwd wat jullie ervan vinden, dus laat dat even weten in de reacties ! 🙂

Dan even over mijn nieuwe uploaddag. Zoals je ziet is dit artikel op donderdag online gekomen. Donderdag wordt dan ook mijn nieuwe uploaddag. Er komt dus nu per week maar één artikel in plaats van twee online. Ik heb hiervoor gekozen om de cliché reden dat ik het weer druk begin te krijgen met school, maar wel kwalitatief goede blogs wil blijven uploaden. Deze oplossing is voor mij dan ook de beste 😉 Als ik dan toch extra tijd heb, bv in de vakanties, zou er misschien een extra artikel op maandag online kunnen komen.

Dan nog iets leuks, ik wil namelijk mijn eerste Q&A gaan houden! Ik vind dit op andere blogs altijd erg leuk om te lezen, maar ook om zelf vragen te stellen. Daarom lijkt het me leuk om dit op mijn blog ook te doen. Dus heb je een vraag, dit is je kans om hem te stellen! Laat het achter bij de reacties en wie weet zie je hem over een poosje terug in mijn Q&A!

Bedankt voor het lezen en vergeet geen reactie achter te laten! 🙂

Liefs, Vera

6 gedachtes over “Persoonlijke update #2: Blogupdate, Q&A & More

Geef een reactie

