Happy birthday!

6888190-birthday-wallpaper
Heeeii !

Vandaag even een speciaal artikel, want ik ben namelijk jarig en… mijn blog bestaat vandaag precies 3 maanden !

Ik ben niet iemand die verjaardagen uitbundig viert maar ik sta er zeker wel bij stil en ik ben dankbaar voor alle dingen die God me dit jaar heeft gegeven maar ook dat Hij me door alle moeilijke dingen heen heeft geholpen. En dat ik nu tegen een heel nieuw levensjaar aan mag kijken is ook zeker iets om dankbaar voor te zijn. 15 jaar alweer, de tijd gaat hard..

En vandaag bestaat ook mijn blog 3 maanden ! Ik doe het nog steeds met veel plezier en ik krijg ook positieve reacties waar ik erg blij mee ben ! Als je mijn blog volgt/leest; dankjewel! Ik vind het supertof om te doen en ik hoop er nog lang mee door te gaan !

Liefs Vera,

Wanneer ben jij jarig ?

2 gedachtes over “Happy birthday!

Geef een reactie

