15 dingen die niemand vraagt tag

7033615-flowers-roses-daisies-vase (2)

Heeei !

Yep, het is weer een tag. Ik ben dol op het invullen van tags en ik zoek dan ook telkens weer andere op. En vandaag gaat het over 15 dingen die niemand vraagt. Komt ie!

1. Heb je ooit een straatnaambord gepikt?

Ehh, nee? Wat zou ik daar mee moeten?

2. Gebruik je to-do lijstjes?

Ja, af en toe. Als ik ze maak, dan heeft het meestal te maken met school. Of ik maak een lijstje met wat ik die dag écht nog moet doen. Maar dat is alleen als ik veel moet doen.

3. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?

Nee, ik dans ook niet zo heel vaak. Maar als ik dans dan mét muziek 🙂

4. Neem je mini flesjes shampoo e.d. mee uit hotels?

Ik heb nog nooit (tot nu toe) in een hotel overnacht. Dus tja daar kan ik nu nog niks over zeggen. Maar als ik daar zou overnachten denk ik niet dat ik het mee zou nemen en eigenlijk denk ik ook niet dat ik ze zou gebruiken. Ik gebruik liever mijn eigen spullen:)

5. Heb je ooit in de bosjes geplast?

Ja, maar ik denk dat iedereen dat wel een keer heeft gedaan 🙂

6. Hoe groot is je bed?

Haha, om eerlijk te zijn, geen idee. Mijn bed is gewoon een standaard eenpersoonsbed. Niets meer en niets minder:)

7. Heb je sproeten?

Nope, alleen moedervlekken. Maar dat telt niet, denk ik 😉 Ik vind sproeten trouwens wel altijd heel leuk staan bij anderen!

6898807-beautiful-pendant-wallpaper

8. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?

Dicht. Áltijd dicht. Het staat netter en als ze ’s avonds toch nog open staan doe ik ze gewoon automatisch dicht.

9. Ben je lui?

Soms, soms kan ik echt nergens zin in hebben en hang ik gewoon maar wat op mijn bed of de bank. Maar écht lui ben ik niet.

10. Kauw je op potloden en pennen?

Neee, dat vind ik zo vies!

11. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?

Ja, af en toe kijk ik weleens met mijn zusje mee. Maar zelf kijk ik eigenlijk nooit meer tekenfilms.

12. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?

Nee, niets voor mij. Ik ben niet zo avontuurlijk 🙂

13. Is er iets waar je je nu aan irriteert?

Op dit moment niet. Ik irriteer me echt wel eens aan dingen hoor, maar nu eigenlijk niet ;o

14. Tel je de treden als je de trap oploopt?

Nee, nooit gedaan ook.

15. Weet je hoe je het oliepeil van een auto moet checken?

Nee 🙂

Dit was het al weer!

Bedankt voor het lezen!

Liefs Vera

Weet jij nog een tag die ik kan doen?

Geef een reactie

