Wil je mij volgen?

7009371-desk-macbook-notebook-camera-canon-photo (2)

Heei !

Even een kort artikeltje, ik wil alleen even wat dingen vertellen aan jullie 🙂

Ik zou het namelijk heel erg leuk vinden als je mijn blog zou willen volgen. Zo blijf je op de hoogte van mijn nieuwste posts, kan ik zien wie mijn lezers zijn en ik zou het gewoon heel erg leuk vinden! Als je mijn blog nou al volgt is het helemaal super! Bedankt daarvoor! Doe je dat nog niet? Lees dan even verder!

Hoe volg je mijn blog op Bloglovin’?

Als je een Bloglovin’ account hebt en op de computer zit kun je klikken op de bovenste button rechts, voor mobiel/tablet gebruikers klik hier en dan op Follow. Of scroll helemaal naar beneden en klik op de bovenste button.

Hoe volg je mijn blog op WordPress?

Wanneer je een WordPressaccount hebt en je zit op de computer kun je op de onderste button rechts klikken. Mobiel/tablet gebruikers kunnen helemaal naar onderen scrollen en daar ook op de onderste button klikken.

Hoe volg je mij op YouTube?

Yep, ik heb een YouTubekanaal waar ik wel eens dingen op heb geplaatst/plaats. Ik plaats er ook wel eens playlisten van de FF op en ik zou het leuk vinden als je op me zou willen abonneren. Klik daarvoor hier. En dan op abonneren.

Ik zou je het super tof vinden als je me op één of misschien wel allemaal account wil volgen. Alvast heel erg bedankt!

Nogmaals, bedankt!

Liefs, Vera

Geef een reactie

