Ik ga op reis en neem mee….

6844108-boat-wallpaper (2)

Heeei !

Ik ga op reis en neem mee…. een heleboel! En een deel daarvan ga ik in deze blog laten zien. Beauty, kleding en de huishoudelijke dingen zul je niet zien. Beauty en kleding zijn niet het hoofddoel waarover ik wil bloggen, en huishoudelijke dingen; tja die zijn niet zo interessant denk ik. Wel zul je andere dingen zien die ik zeker meeneem! Ik ga trouwens gewoon kamperen, dus de dingen die ik meeneem, zijn daar op gericht:)

20150721_171243_HDR (3)

1. Mobiel + Oplader – Yep, mijn mobiel gaat mee (staat niet op deze foto, omdat ik daarmee de foto’s maak) en dan is een oplader ook wel handig 🙂

2. Muziek – Jazeker muziek gaat altijd mee! Onderste cd is WOW HITS – PARTY MIX. Bovenste cd is van Hawk Nelson – Diamonds.

3. Kleurboek – Ja, ik ga op mijn vakantie kleuren. Heerlijk ontspannend is dat en het hoeft helemaal niet kinderlijk te zijn. Dit kleurboek is namelijk voor volwassenen. Ik laat er verder nog niets van zien, want er komt nog een review van op mijn site.

4. Nagellak – Met kleurtjes spelen kan in een kleurboek, maar ook op je nagels! En daarom neem ik twee nagellakjes mee. Een klassieke rood van Rimmel London in de kleur 300 Glastonberry en een babyblauw van Miss Sporty.

5. Mijn bijbel – God gaat ook op vakantie met je mee, en ik vind het daarom ook belangrijk om ook dan tijd met Hem door te brengen.

6. Schetsboek – Voor als ik zin heb om te tekenen:)

7. LEEF – LEEF is een invulboek/dagboek waar mee je jezelf beter kunt leren kennen, leert kijken naar jezelf door Gods ogen en te ontdekken wat écht leven samen met Hem betekent. Ik vind dit een heerlijk boekje om in te vullen in de vakantieperiode, omdat ik vakantie beschouw als een periode om tijd voor jezelf te hebben.

8. Kleurpotloden – Want wat moet je met een kleur- en schetsboek als je niets hebt om mee te tekenen/kleuren ?

9. Notitieboekje – Voor blogideetjes, om vakantieherinneringen in op te schrijven etc.

10. Zonnebril – Ook die gaat altijd mee!

11. Boek – Boeken, die lees ik zo ontzettend veel op vakantie! Dit is één van de boeken die ik meeneem; Er was een een prins – Rachel Hauck.

12. Tijdschrift – Ook tijdschriften lees ik graag in mijn vakantie, dit is het BEAM Magazine.

13 Mijn sandalen/slippers/watdanook – Jaja mijn nieuwste aankoopje gaat ook mee! Deze schoentjes zijn zo leuk! Perfect voor de zomer 😉

Dit was het dan!

Bedankt voor het lezen!

Liefs Vera

Vul maar aan: Ik ga op reis en neem mee….

 

Geef een reactie

