Friday’s Favourites #3: Summer songs !

beautiful-cute-girl-headfones-headphones-Favim_com-130853

Heeei daar!

In de serie ‘Friday’s Favourites ‘deel ik mijn favoriete liedjes die ik afgelopen week of maand ben tegengekomen;)

Summer songs, je kent ze vast wel, van die vrolijke dansliedjes die je de hele zomer wel kan horen en die de hele tijd in je hoofd blijven zitten. Of je nou een zonnige strandvakantie op Ibiza hebt, een actieve wandelvakantie in de Zwitserse Alpen of gezellig op de camping zit in Zeeland deze liedjes brengen je altijd in de zomersferen!

Mandisa – Joy unspeakable (remix)

Capital Kings – Fireblazin

1 Girl Nation – While we’re young

Royal Tailor – Making me new

Switchfoot – Who we are (remix)

Rend Collective – Build Your kingdom here

Capital Kings – I feel so alive

Jamie Grace – Beautiful day

Chris Tomlin/Martin Smith – God’s Great Dancefloor (remix)

Switchfoot – When we come alive

Hillsong Young & Free – Alive

Hawk Nelson – Thank God for something

Brooke Fraser – Something in the water

Zooo dit zijn de liedjes die ik deze zomer vaak ga draaien! Zoals je ziet is het een aardig lange lijst en ik heb het daarom ook voor jullie in een playlist gezet.

Bedankt voor het lezen!

Liefs Vera

Wat is jouw ultieme summersong?

Geef een reactie

