Mijn verlanglijstje

tumblr_m9l88u4xl21rd0keyo1_500_large

Heeei !

It’s almost my birthday! 13 augustus om precies te zijn. Het leek me daarom wel leuk om te laten zien wat ik gevraagd heb dit jaar. Oftewel mijn verlanglijstje. Ik ben zeker dankbaar dat ik dit allemaal kan vragen (al zal ik het echt niet allemaal krijgen hoor;) en ik ben me er ook bewust van dat dit niet vanzelfsprekend is. Dat wilde ik nog even zeggen… Maaar laten we beginnen:)

Boeken – Degene die mij kennen weten dat ik een leesliefhebber ben, en het ook echt niet erg vind om nieuw leesvoer te krijgen. Vooral niet nu de vakantietijd is aangebroken. Toch heb ik dit jaar maar één boek gevraagd. En nog geen eens een leesboek. Het is meer een invulboek. Voor vijf jaar.

Een vraag per dag / dagboek voor vijf jaar

Dit boek stelt je elke dag een vraag. Vijf jaar lang. Er zitten eenvoudige vragen tussen, maar ook vragen waar je langer over na moet denken. Het doel is dat je na vijf jaar een bijzonder dagboek krijgt waarin je kunt lezen hoe je smaken, meningen en ideeën evolueren en hoe je leven door de jaren heen is veranderd.

Dit boek zag ik voor het eerst op huisvanbelle.nl en omdat ik van invulboeken houd, besloot ik om hem ook op mijn lijstje te zetten:)

Netflixaccount – Om te ontspannen en gewoon omdat ik het leuk vind, kijk ik graag een film of serie. Daarom wil ik al een tijdje een netflixaccount en heb ik het dus ook op mijn lijstje gezet.

Netflix

Cadeaubonnen – Het volgende op mijn lijstje is erg breed. Cadeaubonnen. Je kan het overal voor krijgen. Maar wat ik specifiek bedoel zijn cadeaubonnen voor fashion en beauty. Bijvoorbeeld voor:

Douglas, ik zou zo graag eens zo’n luxe parfum willen kopen of een product van MAC:)

The Sting, want dat is gewoon zo’n leuke kledingwinkel!

Only, ook al zo’n leuke winkel!

Kruidvat / Etos, hier kan je altijd wel wat leuks vinden.

New Yorker, ook één van mijn favoriete kledingwinkels.

Cd’s  – Van cd’s kan ik geen genoeg krijgen, ik draai ze ontzettend vaak en heb er al best wel veel. Maar ja, er komen telkens weer nieuwe uit. Eigenlijk staat deze categorie altijd wel op mijn verlanglijstje en zo ook dit jaar weer.

Royal Tailor – Royal Tailor, Royal Tailor is dé nieuwe favoriet van mij en het is daarom ook geen wonder dat deze op mijn lijstje staat.

Switchfoot – Fading west, na de EO-Jongerendag ben ik van hun muziek gaan houden en tada ze staan erop hoor!

Matthew West – Live forever, ook Matthew staat er dit jaar op met zijn nieuwe album Live forever.

1 Girl Nation – 1 Girl Nation, een cd van deze meidenband is ook zeker de moeite waard.

Colton Dixon – Anchor, ik ben al een tijdje fan van Colton maar heb nog steeds geen cd van hem 😮

Britt Nicole – The remixes, I love remixen (is dit het goede meervoud? 😉 en ook zeker die van Britt.

Moriah Peters – Brave, deze heb ik pas later ontdekt maar lijkt me ook ontzettend mooi.

Volgens mij was dit het wel zo’n beetje. Natuurlijk ga ik dit lang niet allemaal krijgen maar ik vind het altijd leuk om op te zoeken wat ik graag zou willen hebben. En misschien hebben jullie hier wel inspiratie uit gehaald. In ieder geval bedankt voor het lezen!

Liefs Vera

Wanneer ben jij jarig?

Geef een reactie

