☀ The ice cream tag! ☀

ijsjes-met-eeen-face-♥♥♥

Heeei!

Het is zomer en daar horen natuurlijk ijsjes bij! Ik ben zelf een grote liefhebber van ijs en ik vond het ook helemaal niet erg om deze tag in te vullen;) Dus ben je benieuwd wat mijn favoriete ijssmaak is, hoe mijn droomijsje eruit zou zien en of ik een favoriete topping heb? Lees dan snel verder!

1. Ben je meer een liefhebber van softijs, schepijs of waterijs?

Schepijs of course! Heerlijk al die verschillende smaken, ik kan er niet genoeg van krijgen! Maar als het extreem warm is vind ik waterijs toch ook wel lekker verkoelend:)

2. Wat is je favoriete topping op softijs? (disco dip, chocoladesaus, nootjes)

Om eerlijk te zijn eet ik bijna geen softijs, en als ik het eet meestal zonder topping.

3. Wat is je favoriete ijsje?

Naast schepijs vind ik de ijsjes van magnum altijd erg lekker. Dan vooral de Magnum White en de Magnum Strawberry White. Ook kan ik de Calippo Cola erg waarderen. Maar het allerbeste ijsje is natuurlijk de Liuk!

4. Welke drie smaken bolletjes neem jij op je horentje?

Ehmm, jaa dat is een goeie…. Ik houd echt van heel veel smaken, maar als ik echt moet kiezen ga ik voor witte chocolade, peer en citroen. Of kiwi. Of mango. Of watermeloen. Je ziet het, ik kan echt niet kiezen;)

7041735-ice-cream

5. Welk ijsje vind je totaal niet lekker?

Chocolade en mokka/koffie smaak zijn niet mijn ding:) Voor de rest vind ik alle ijsjes eigenlijk wel lekker.

6. Hoeveel ijsjes eet jij ongeveer in de zomer?

Waterijsjes best wel veel. Schepijs ligt eraan, op vakantie meer dan thuis.

7. Hoe ziet je droomijsje eruit? Waar zou het uit bestaan?

Mijn droomijsje zou bestaan uit heel veel verschillende smaken schepijs met stukjes witte chocolade, kitkat, stroopwafel, oreo en vers fruit. Oh en misschien ook nog wel van die karamelblokjes. Geen idee of het allemaal lekker bij elkaar smaakt maar het is het idee hè.

8. Verzin een naam voor je zelfverzonnen ijsje!

Mixed party. Het is van alles bij elkaar gemixd, maar waarschijnlijk een feestje in je mond;p

Als je nu aan het watertanden bent, sorry maar ik hoop dat je het toch leuk vond om te lezen;) Je hebt in ieder geval een goed excuus om nu een ijsje te gaan eten!

Liefs Vera

Wat is jouw favoriete ijsje?

Bron

 

Geef een reactie

