Persoonlijke update #1: Efteling, Vakantie & More

6901156-free-peony-wallpaper

Heeei!

Als ik dit schrijf zit ik in de bus op weg naar huis. Vandaag ( 3 juli) zijn we met de klas naar de efteling geweest, het was best leuk (en heel warm:)!  Eigenlijk een beetje té warm, maar met attracties als de pirana is dat best vol te houden. Ik zit nu alleen dus bedacht ik om een blog te maken, en daar is deze persoonlijke update uit komen rollen.

Ik heb nu eindelijk vakantiee!! Zoo leuk! Ik ga vooral heel veel chillen en uitrusten, netflixseries kijken, sims spelen, bloggen, lezen, muziek luisteren en nog veel meer. Het was afgelopen week ook al super warm wat echt heel leuk was! De zomer is niet mijn favoriete seizoen maar toch vind ik wel erg lekker, je kan dan tenminste eindelijk je korte broeken en zomerse topjes aan! Ook is het heerlijk om dan weer tot laat buiten te zitten, meestal omdat het ’s middags te warm is. En het is weer tijd voor BBQ’s en ijsjes!

Ik ga ook nog op vakantie, waarin ik heel veel foto’s ga maken, wat betekent dat er weer een aantal ‘My life in pictures’ aankomen:) Sowieso komen er weer meer blogs aan, ik had het deze laatste weken erg druk maar dat is nu gelukkig voorbij! Ik heb veel inspiratie en zin om weer 2x per week te gaan bloggen. Kleine sneakpeak; het volgende artikel heeft veel te maken met de zomer;)

En dan na de vakantie zit ik al in de vierde! De tijd gaat zo ongelofelijk snel! Dit jaar ben ik met goede cijfers overgegaan en daar ben ik erg blij mee. Ik heb ook alle cijfers van de proefwerkweek terug en die zijn ook allemaal voldoende gelukkig.

Nou dit was het dan weer, een klein stukje van mijn leven;)

Bedankt voor het lezen!

Liefs, Vera

Hoe gaat het met jullie?

Geef een reactie

