Friday’s Favourites #2: EO-Jongerendag 2015

eo-jongerendag-2015

Heeei!

In de serie ‘Friday’s Favourites ‘deel ik mijn favoriete liedjes die ik afgelopen week of maand ben tegengekomen;)

Morgen is alweer de 41ste EO-Jongerendag in het Gelredome in Arnhem! Ik heb er weer super veel zin in en om alvast in de stemming te komen, heb ik hier voor jullie mijn favoriete songs van de artiesten van dit jaar; Switchfoot, Hillsong Young & Free, Draw the parade en Royal Tailor!

maxresdefaultuihb

Switchfoot:

Switchfoot, een band die kiest voor positieve dingen in hun muziek, die de dingen op deze aarde relativeert en die je altijd aan het denken zet over hun soms filosofische teksten, deze band staat op de EO-Jongerendag 2015!

Mijn top 3:

‘Who we are’

‘Love alone is worth the fight’

‘When we come alive’

hillsong_young_free_photo_0

Hillsong Young and Free:

De nieuwe generatie van Hillsong is er dit jaar ook bij! Hun nummers zitten boordevol energie gecombineerd met een vleug van aanbidding. Dus voetjes van de vloer, want met Young and Free gaan we worshippen in een nieuw jasje!

Mijn top 3:

‘This is living’

‘Alive’

‘Wake’

66915_Draw%20The%20Parade%20Promo%20Pic%20(normal%20size)

Draw the parade:

De muziek van dit zestal valt het best te omschrijven als ‘parade-pop’; vrolijke, dansbare muziek. En dat maken ze keer op keer waar. Overal waar Draw The Parade haar tent opslaat, gaat het dak eraf!

Mijn favoriete liedje:

‘I came here to dance’

rt_group

Royal Tailor:

Een mix van pop, rock, R&B en worship dat is Royal Tailor! We gaan dus met Royal Tailor zowel dansen als worshippen in het Gelredome!

Mijn top 3:

‘Ready, set, go’

‘Remain’

‘Making me new’

Als jij gaat, veel plezier morgen!

Liefs,

Vera

Ga jij naar de EO-Jongerendag 2015?

Bronnen: http://www.eo.nl/beam/evenement/eojongerendag/

Geef een reactie

