My life in 20 questions tag

6902361-cute-mood-wallpaper

Heeei allemaal!

Vandaag is het tijd voor mijn alleerste tag! Ik ben van plan nog wel meer tags te gaan doen, het lijken mij namelijk hele leuke artikelen om te schrijven. En je leert jezelf ook beter kennen:) Vandaag start ik met mijn leven in 20 vragen, let’s begin!

1. Favoriete kleur?

Blauw. Lichtblauw, aquablauw, marineblauw, pastelblauw, hemelsblauw ik vind het een prachtige kleur! Maar ook pastelkleuren hebben mijn voorkeur zoals perzikkleur, mintgroen en zalmroze.

2. Favoriet getal?

Ik heb niet echt een favoriet getal.

3. Verzamel je iets?

Ja, als je het een verzameling kan noemen: ik vind het altijd leuk om nieuwe cd’s te krijgen en ik moet zeggen dat ik er ook wel een aantal heb:). Oja en vroeger kocht en kreeg ik nogal wat nagellak, dus dat kan je ook wel een verzameling noemen.

4. Wat doe je graag in je vrije tijd?

Ik luister vooral heel veel muziek, wat voor stemming ik ook heb. Films, series en YouTube filmpjes kijk ik ook graag. Een andere leuke bezigheid vind ik lezen. Vraag me niet van wat voor boeken ik houd, want ik lees van alles;) En blog ik sinds een tijdje en ben ik daar natuurlijk ook veel mee bezig in mijn vrije tijd; met plezier. Daarnaast ga ik ook graag shoppen, of spreek ik af met vriendinnen.

5. Favoriete thee?

Ik moet zeggen dat ik niet echt van thee houd. Ik drink het eigenlijk alleen als ik ziek ben, of keelpijn heb.

6898792-beautiful-balloon-wallpaper

6. Ik kan niet slapen zonder…

Ehm, geen idee… Ik ben niet zo’n moeilijke slaper.

7. Favoriete make-up merk?

Catrice? Essence? MUA? NYC? Ik heb niet echt een favoriet make-up merk.

8. Waarom ben je begonnen met bloggen?

In eerste instantie omdat het me gewoon heel erg leuk leek om te doen (is het ook:)), maar ook om anderen te inspireren, mezelf beter te leren kennen (door dit soort artikelen), mijn ideeën kwijt te kunnen en omdat ik zelf ook wat blogs volg (en die ook zeker superleuk zijn) maar ik toch dingen anders zou doen, en hier heb ik daar de ruimte voor.

9. Heb je een abonnement op (een) tijdschrift(en)?

Ja, op de Belle.

10. Wat deed je afgelopen nacht om 00:00 uur?

Toen sliep ik:).

7041554-beach-sunset-scene

11. Favoriete kledingwinkel?

Ehm, dan kies ik toch voor de Only, The Sting en de New Yorker.

12. Van wie/welke band zou je graag een concert bijwonen?

Hawk Nelson, Matthew West, TobyMac, Chris Tomlin, Colton Dixon, Britt Nicole, For king and country, Mandisa, Hillsong Young and Free en meer. Je ziet het, veel te veel:) Maar in Juni zal ik Hillsong Young and Free live gaan zien!:)

13.  Waar zie jij jezelf wonen in je eentje/op jezelf?

Pf, dit is een lastige vraag. Het duurt nog wel even voordat ik op mezelf zal gaan wonen denk ik. Maar als ik er nu zo over nadenk, denk ik dat ik toch voor een iets grotere stad zal kiezen, dan waar ik nu woon. Maar een grote stad als Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Groningen enz.. dat trekt mij dan toch ook weer niet. En wat voor huis? Tjaa dat weet ik nog niet, maar als het kan, geen flat. En een gezellige buurt.

14. Favoriete lekkernij?

Als ik voor zoet ga: chocolade. Voor hartig: nootjes zoals borrelnootjes of pistachenootjes.

15. Slaap je met je deur open of dicht?

Dicht.

7031977-new-york-city-skyline

16. Favoriete parfum?

Ik gebruik niet zo heel veel parfum, maar ik zou wel heel graag een keer een parfum van Chanel, Dior, Yves Saint Laurent enz.. willen aanschaffen.

17. Als je 1 miljoen euro helemaal voor jezelf kreeg, wat zou je er dan mee doen?

Dan zou ik denk ik eerst een grote wereldreis gaan maken, ik wil namelijk nog veel meer van de wereld gaan zien, dan dat ik nu heb gezien. Als ik dan overheb zou ik het aan een goed doel geven en nog gaan shoppen denk ik.

18. Droombaan?

Maatschappelijk of pastoraal werker met jongeren/in het jeugdwerk.

19. Favoriete seizoen?

Lente, niet te koud en niet te warm. En alles komt weer in bloei te staan en dat vind ik altijd erg mooi om te zien.

20. Favoriete manier om te reizen?

Met de trein of met de auto, met de trein omdat ik dat reizen gewoon heel leuk vind. Het voorbijrazende landschap, het kwebbelende stel achter je, daar kan ik echt van genieten. En met de auto omdat ik ook daar lekker naar buiten kan kijken en kletsen.

Dit was de ‘My life in 20 questions tag’, mocht je hem willen overnemen, dat kan!

Bedankt voor het lezen!

XVera

Geef een reactie

