Friday’s Favourites #1: Opwekking

Heeei allemaal!,

In de serie ‘Friday’s Favourites ‘deel ik mijn favoriete liedjes die ik afgelopen week of maand ben tegengekomen;)

In dit deel van Friday’s Favourites deel ik wat liedjes met jullie die te maken heeft met een aankomend event: Opwekking. Opwekking is een Christelijke conferentie/festival.

big_opwekkingDSC_0003

Op hun website zeggen ze het volgende:

Al meer dan 40 jaar organiseert Opwekking de jaarlijkse pinksterconferentie. In de loop der tijd is deze gezinsconferentie uitgegroeid tot een ontmoetingsplaats waar duizenden christenen uit verschillende kerken en gemeenten met elkaar het pinksterfeest vieren. De conferentie vindt plaats op het evenemententerrein van Walibi Holland in Biddinghuizen. Er is voor iedere leeftijdsgroep een programma, voor volwassenen, jongeren, tieners en kinderen. Tijdens het weekend komen duizenden mensen kamperen op het terrein. Nog eens tienduizenden mensen bezoeken de conferentie als daggast.

Hier een greep uit mijn favoriete Opwekkingsliedjes:)

Opwekking 775:

Dit is een lied van de nieuwe Opwekkingscd die volgende week uitkomt. Het is de Nederlandse vertaling van het lied ‘At the cross’ van Chris Tomlin.

Opwekking 764:

Een ander favoriet Opwekkingsliedje van mij is deze. Dit lied is een vertaling van het nummer  ‘Victor’s Crown’ van  Darlene Zschech.

Opwekking 720:

Weer een prachtig aanbiddingsnummer.

Opwekking 733:

Een heel mooi nummer, al moet ik zeggen dat ik stiekem de Engelse versie mooier vindt:)

Opwekking 747:

Het zou zo maar een mooie geloofsbelijdenis kunnen zijn:)

Opwekking 723:

🙂

Opwekking 684:

Het tienerprogramma (Teenzone) waar ik aan deelneem maakt ieder jaar een playlist met de liedjes die ze zingen. Dit zijn mijn favorieten:

Ben Cantelon – The way:

Planetshakers – Let praise awaken:

Tja, Planetshakers ik kan er geen genoeg van krijgen;)

Martin Smith – Waiting here for You:

Hillsong Young and Free – Alive:

Heerlijk nummer toch!

Ronduit Praiseband – Geloofd zij de Heer:

Chris Tomlin – Our God:

En de gehele playlist vind je hier:

Bedankt voor het lezen!

XVera

Ga jij naar Opwekking dit jaar? En: wat is jouw favoriete Opwekkingslied?

Geef een reactie

